victoria ström

 

MMS 2012-12-03

 

minns den här tiden det var verkligen vi mot världen.

förskoleklassen, ettan,tvåan,trean,fyran,femman. du är den som jag gått igenom mest med. så många sjuka och konstiga saker vi har gjort tillsammans och det skulle bli en hel jävla bibel om jag skrev ner allt. vi har har bråkat och haft både bra och dåliga stunder tillsammans.. men du har alltid funnits där för mig i alla lägen och jag har kunnat prata med dig om precis allt och du är den ändå i världen som jag skulle kunna säga allt till utan att det skulle kännas fel. för du lyssnar verkligen och har alltid hjälpt mig genom svåra saker. jag är så lycklig att jag har haft dig att både gråta och skratta med. du är en sån jäkla skön person som man verkligen kan snacka med och du förstår precis.  haha minns du när vi sprang i genom duschen med kläder på innan träningen och jag halkade, hahha en typisk grej för oss.  du fick  mig alltid att verkligen skratta och le som ingen annan kan få mig att göra för du gör mig så jävla lycklig och har alltid gjort.  jag saknar verkligen hur det var förr när det var du och jag vickan och linn, när vi gjorde alla sjuka saker och inte brydde oss vad andra tyckte, att skämma ut oss var en vanlig grej och det var liksom inte något konstigt med det. klassresan, alla minnen, brännland. minnen förlivet och åren med dig kan jag helt ärligt säga att det var de allra bästa åren i mitt liv. även fast det fanns dåliga dagar då vi bråkade osv så var det ändå med dig som jag var som lyckligast. du fanns där som en syster och du var mitt allt, min allra bästavän.. listan är lång. men jag älskar dig victoria ida ström. och tack för den underbara tiden som det var du och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0